دیگر راهی برای دفاع از رئیس و قربانی شطرنج دوستان ، نمانده بود !

پایگاه همدان شطرنج

معرفی جناب آقایان : احمد علی بابایی و علیرضا حمیدی نور

جهت احراز مسئولیت سرپرستی هیأت شطرنج استان همدان

قبل از اتمام دوره چهار ساله ریاست سرکارخانم مژده شکری

بر اساس اعلام منابع موثق پایگاه همدان شطرنج ، بعد از گذشت تقریباً دو ماه ! پس از موافقت با استعفای سرکارخانم مژده شکری (رئیس هیأت شطرنج استان همدان) جناب آقایان : احمد علی بابابی و علیرضا حمیدی نور برای احراز مسئولیت سرپرستی هیأت شطرنج ، بالاخره از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به فدراسیون شطرنج کشور ، رسماً پیشنهاد شدند .

لازم به توضیح است که دلیل معرفی دو کاندید بجای معرفی یک کاندید برای احراز این مسئولیت خطیر ، آنهم پس از گذشت این مدت زمان طولانی غیرمعمول ، ناتوانی اداره کل در تشخیص صحیح و تصمیم گیری نهایی به دلیل عدم وحدت اکثریت اعضای جامعه ی ورزش شطرنج استان همدان بر سر یک کاندید واحد بود که البته امیدواریم در آینده ، این دو دستگی و در مواقعی چند دستگی شطرنج بازان همدانی به ورزش شطرنج استان همدان ، همچون همیشه ! لطمه وارد نکند .

پایگاه همدان شطرنج ، ضمن سپاس مجدد از خدمات ارزشمند رئیس و اعضای مستعفی هیأت شطرنج استان همدان و همچنین توجه ویژه به رعایت حرمت این عزیزان از سوی همه ی شطرنج دوستان ، موکداً تاکید می نماید ! به عنوان یک رسانه ، از هیچ فرد خاصی جهت رسیدن به سرپرستی هیأت شطرنج استان همدان حمایت نمی کند ؛ هرچند دو عزیز نام برده شده کاملاً مورد تایید می باشند . 

دفاع پایگاه همدان شطرنج از سرپرست آینده ی هیأت شطرنج استان همدان

بر اساس رسالت شطرنجی و رسانه ای خویش ، وظیفه ی خود می دانیم ضمن حمایت از سرپرست آتی هیأت شطرنج استان همدان ، به صراحت اعلام نمائیم که مسئولیت تشدید مشکلات روزهای اخیر ورزش شطرنج همدان ، از جمله : تعطیلی تنها خانه شطرنج مرکز استان ، لغو پی در پی مسابقات سریع هفتگی و ... تنها به عهده افرادی است که برخلاف قوانین اداری موجود و ضوابط رایج هیأت های ورزشی ، نخواستند و یا نتوانستند تا آخرین لحظه ی مسئولیت به وظایف شان به درستی عمل نمایند و هرگز قصوری متوجه ی سرپرست جدیدی که هنوز رسماً هیأت شطرنج استان همدان را تحویل نگرفته است ، نخواهد بود .

{ به امید روزهایی بهتر برای ورزش شطرنج استان همدان }

 

{ استثنائاً استفاده از مطالب فوق با ذکر یا بی ذکر منبع ، مطلقاً ممنوع است }




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر